Kaynar Tanır, Ayben2019-07-162019-07-1620171307-9840https://trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpNNU56VTBOQT09https://hdl.handle.net/20.500.12483/2749Resim-İş Öğretmenliği Lisans Programları'nda yer alan ve hâlihazırda atölye uygulamalarıyla öğrenmelerin gerçekleştiği Özgün Baskıresim dersinde, atölye dışı öğrenme ortamları ve öğrenme materyalleriyle ders işleme sürecinin yeniden düşünülmesinin amaçlandığı çalışma kapsamında, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakülesi Güzel Sanatlar Eğitimi Seçmeli Sanat Atölye Özgün Baskıresim dersinde bir eylem araştırması gerçekleştirilmiştir. Bu çalışmada, atölye dışı öğrenme ortamı olarak hangi ortamların ve hangi öğrenme materyallerinin Özgün Baskıresim ders sürecine dâhil edilebileceği tartışılmış ve eylem planlarıyla ders sürecinin nasıl gerçekleştirilebileceğinin arayışına girilmiştirThis study aims to rethink the process of teaching with learning environments and learning materials out of workplace at the Printmaking Class, which is a content of Art Teaching Undergraduade Program and in which learning takes place by means of workplace practices, an case study is conducted in Selective Art Workplace Printmaking class at the Department of Fine Arts in Gazi University, Faculty of Education. In this study, which kind of learning environments and learning materials could be included into Printmaking class as learning environments out of workplace is disscussed and the ways of how to carry out a class process with action plans is investigatedtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessSanatBaskıresim eğitimine yönelik atölye dışı öğrenme ortamları ve öğrenme materyalleri : bir eylem araştırması örneğiLearning environments out of the workplace and learning materials for the printmaking education : a case studyArticle017111132