Browsing by Author "Karakuyu, Yunus"
Now showing items 1-7 of 7
-
Araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımlarının üniversite öğrencilerinin genel fizik laboratuarı I dersindeki başarı ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
Karakuyu, Yunus; Bilgin, İbrahim; Sürücü, Ahmet (2013)Bu çalışmanın amacı araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımlarının fen bilgisi öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerinin genel fizik laboratuar 1 dersindeki akademik başarı ve bilimsel süreç becerilerine etkisini incelemektir. ... -
Can elementary students gather information from concept maps ?
Marulcu, İsmail; Karakuyu, Yunus; Doğan, Mevlüt (2013)In this study, we investigated whether concept maps were used as often and as effectively in elementary science and technology classrooms as recommended by the National Ministry of Education (MEB) in the new curricula in ... -
Elektrik konusunda kavram yanılgıları ve kavramsal değişim yaklaşımı
Karakuyu, Yunus; Tüysüz, Cengiz (2011)Bu çalışma kavramsal değişim metinlerinin, onuncu sınıf öğrencilerinin elektrik kavramlarını anlamalarına katkısını ve bunların akılda tutulma durumunu araştırmak için gerçekleştirilmiştir. Elektrik ile ilgili kavram testi, ... -
Fizik öğretmenlerinin fizik eğitiminde karşılaştığı sorunlar : Afyonkarahisar örneği
Karakuyu, Yunus (2008)Bu çalışmanın amacı; fizik öğretmenlerinin görev yaptıkları yerlerde karşılaştıkları sorunları tespit ederek, ortaöğretim kurumlarındaki fizik eğitimi ve öğretiminde başarısızlığın nedenlerinin belirlenmesi ve öğretmenlerin ... -
Opinions of students’ parents about performance task in science and technology clas
Tüysüz, Cengiz; Karakuyu, Yunus; Tatar, Erdal (2010)The aim of this study is to determine the students’ parents’ opinions and their confrontations problems about performance task of the alternative evaluation methods during Science and Technology courses. This new alternative ... -
Ortaokul, lise ve üniversite öğrencilerinin fen başarısı belirleyicileri
Bu çalışmada, farklı öğretim seviyelerindeki öğrencilerin algılarına dayalı olarak fen derslerinde öğrencilerin akademik başarılarını etkileyen faktörleri belirlemek amaçlanmıştır. Bu araştırma tarama türü araştırma ... -
Sınıf öğretmeni adaylarının bilimin doğası kavramları: Teori, yasa ve hipotez
Tatar, Erdal; Karakuyu, Yunus; Tüysüz, Cengiz (2011)Bu çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının bilimsel teori, yasa ve hipotez kavramları ile ilgili yanlış anlamalarını ortaya çıkarmaktır. Çalışmanın örneklemini Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf ...