• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@MKU
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Araştırma Çıktıları
  • Öksüz Yayınlar Koleksiyonu - TR Dizin
  • Search
  •   DSpace@MKU
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Araştırma Çıktıları
  • Öksüz Yayınlar Koleksiyonu - TR Dizin
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 118

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Türkçe ve sınıf öğretmeni adaylarının yazılı anlatım çalışmalarını düzeltme ve değerlendirme durumları 

Temizkan, Mehmet (2008)
Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının yazılı anlatım çalışmalarını düzeltme ve değerlendirme durumlarını tespit etmektir. Araştırma Türkçe ve Sınıf öğretmeni adayları üzerinde yapılmıştır. Araştırmada veri toplama ...
Thumbnail

Examining the fifth graders' understanding of heat and temparature concepts via concept mapping 

Çakır Olgun, Özlem Sıla (2008)
This study investigated the effect of concept mapping over traditional instruction on students' understanding and retention of heat and temperature concepts. The sample of this study consisted of 5th grade students from ...
Thumbnail

İlköğretim 6. sınıf fen bilgisi dersinde Dunn ve Dunn öğrenme stili modeline dayalı öğretim ile geleneksel öğretim yönteminin öğrencilerin akademik başarı düzeyleri ve tutumlarına etkisinin karşılaştırılması 

Bozkurt, Orçun; Aydoğdu, Mustafa (2009)
Bu araştırmada, İlköğretim 6. sınıf fen bilgisi dersi bitkisel dokular ve hücre konusunda geleneksel öğretim yöntemi ve Dunn ve Dunn Öğrenme Stili Modelinin öğrencilerin akademik başarı düzeyleri ve tutumlarına etkisinin ...
Thumbnail

Proje tabanlı öğretim ve Türkçe öğretiminde kullanımı 

Zorbaz, Kemal Zeki; Çeçen, Mehmet Akif (2009)
Proje Tabanlı Öğretim, öğrencilerin etkinliğini esas alan, öğrencilerin tasarımına dayanan ve öğretimi projeler yoluyla gerçekleştirmeyi hedefleyen bir öğretim stratejisidir. XX. yüzyılın başlarında ortaya çıkan Proje ...
Thumbnail

Bilgisayar tabanlı ve bilgisayar destekli kimya öğretiminin öğrenci tutum ve başarısına etkisi 

Akçay, Cengiz; Tüysüz, Cengiz; Feyzioğlu, Burak; Oğuz, Bülent (2008)
Bu çalışmada Lise-1 kimya programında bulunan ve öğrencilerin kavrama güçlüğü çektiği atom ve atom modelleri konuları kullanılarak hazırlanan bilgisayar destekli programın uygulanan yöntemlere bağlı olarak öğrencilerin ...
Thumbnail

İlköğretim öğrencilerinin noktalama işaretlerini doğru olarak kullanabilme düzeyleri ile ilgili bir araştırma 

Sallabaş, Muhammed Eyyüp; Temizkan, Mehmet (2009)
Yazıda anlatımı kuvvetlendirmek ve ona açıklık getirmek için uyulması gereken bazı kurallar bulunmaktadır. Noktalama işaretleri kullanma da bu kurallardandır. Noktalama işaretlerinin kurallara uygun olarak gerektiği yerlerde ...
Thumbnail

Üniversite badminton takımı oyuncularının kalp debisi, VO2 MAX ve solunum fonksiyon testlerinin karşılaştırılması 

Yaprak, Yıldız; Aslan, Alper (2008)
Badminton antrenmanlarına bağlı kardiopulmoner özelliklerde meydana gelebilecek değişimlerin belirlenmesi amacıyla yapılan bu çalışmaya üniversite badminton takımında 2 ile 4 yıldır yer alan BESYO (Beden Eğitimi ve Spor ...
Thumbnail

Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir araştırma 

Temizkan, Mehmet (2008)
Bu çalışmada Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları değerlendirilmiştir. Araştırmaya Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği Bölümü 4. sınıflarından toplam 160 öğrenci ...
Thumbnail

Kelime tekrar tekniğinin akıcı okuma becerilerini geliştirmeye etkisi 

Yılmaz, Muamber (2008)
Bu çalışmada ilköğretim 8. sınıftan araştırmanın amacına uygun olarak seçilen bir öğrencinin sesli okuma hatalarını düzeltmede, okuduğunu anlama becerilerini geliştirmede ve akıcı okumayı sağlamada kelime tekrar tekniğinin ...
Thumbnail

Fen bilimleri ve matematik eğitimi araştırmalarının analizi-I : Anahtar kelimeler 

Tatar, Erdal; Tatar, Enver (2008)
Bu çalışmada, Türkiye’de yayınlanan fen bilimleri ve matematik eğitimi makalelerinin betimsel bir analizinin yapılması amaçlanmıştır. Çalışma, 2000–2006 yılları arasındaki yedi yıllık süreçte 26 hakemli dergide yayınlanmış, ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 12



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorTemizkan, Mehmet (11)Kırımoğlu, Hüseyin (8)Tüysüz, Cengiz (8)Yıldırım, Yunus (7)Bilgin, İbrahim (6)Kan, Mustafa Onur (6)Tatar, Erdal (6)Aslan, Alper (5)Tiryaki, Esra Nur (5)Bozkurt, Orçun (4)... View MoreSubject
Eğitim (118)
Eğitim Araştırmaları (107)Bilimsel Disiplinler (26)Spor Bilimleri (22)Dil ve Dil Bilim (8)Özel (8)Dil Bilim (7)Edebiyat (7)Disiplinler Arası (6)Edebi Teori ve Eleştiri (6)... View MorePublication Typearticle (104)other (14)Languagetur (97)eng (21)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (104)Diğer (14)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (118)Date Issued2010 - 2018 (87)2002 - 2009 (31)Has File(s)Yes (115)No (3)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Hatay Mustafa Kemal University || OAI-PMH ||

Hatay Mustafa Kemal University, Hatay, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hatay Mustafa Kemal University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Hatay:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.