Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Cepni, Esin" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Tüketicilerin perakende mağaza bağlılığını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
    (Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, 2010) Cepni, Esin; Yükselen, Cemal
    Artan rekabet koşullarında perakendeci işletmeler kendilerine fark yaratabilmek için öncelikle müşteri bağlılığını yaratmaya daha sonra ise mevcut müşterilerinin mağazaya olan bağlılıklarını arttırmaya önem vermektedirler.?Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler? konulu tezimizde müşteri bağlılığını yaratmada kullanılan faktörler ele alınarak incelenmiştir. Bu bağlamda yerli ve yabancı literatür taraması yapılarak müşteri bağlılığını yaratan faktörler tespit edilmeye çalışılmıştır.Çalışmada ele alınan araştırmanın kavramsal modeli Gerrard Macintosh ve Lawrence S. Lockshin'in perakende mağaza bağlılığı ve perakende ilişkisi ile ilgili yaptıkları çalışmalarında yararlandıkları model doğrultusunda yapılmıştır.

| Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Hatay, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim