Yazar "Cepni, Esin" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Tüketicilerin perakende mağaza bağlılığını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma(Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, 2010) Cepni, Esin; Yükselen, CemalArtan rekabet koşullarında perakendeci işletmeler kendilerine fark yaratabilmek için öncelikle müşteri bağlılığını yaratmaya daha sonra ise mevcut müşterilerinin mağazaya olan bağlılıklarını arttırmaya önem vermektedirler.?Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler? konulu tezimizde müşteri bağlılığını yaratmada kullanılan faktörler ele alınarak incelenmiştir. Bu bağlamda yerli ve yabancı literatür taraması yapılarak müşteri bağlılığını yaratan faktörler tespit edilmeye çalışılmıştır.Çalışmada ele alınan araştırmanın kavramsal modeli Gerrard Macintosh ve Lawrence S. Lockshin'in perakende mağaza bağlılığı ve perakende ilişkisi ile ilgili yaptıkları çalışmalarında yararlandıkları model doğrultusunda yapılmıştır.