Yazar "Tokmak, Ahmet" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Dört ve beş yıldızlı konaklama işletmelerinde toplumsal odaklı pazarlama uygulamaları(Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, 2010) Tokmak, Ahmet; Tosun, CevatBu araştırmanın amacı, plansız gelişen turizmin, çevre ve toplumun üzerindeki olumsuz etkilerini azaltmak, halkın yaşam kalitesini arttırmak için kullanılabilecek olan, popülaritesi günden güne artan ve henüz üzerinde fazla çalışma bulunmayan ?Toplumsal Odaklı Pazarlama Felsefesi?nin ülkemiz ekonomisi için büyük önem taşıyan turizm sektöründe hizmet veren dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri tarafından nasıl uygulandığını ölçmek ve değerlendirmektir.Toplanan veriler ile, dört ve beş yıldızlı konaklama işletmelerinin pazarlama faaliyetlerinde yer verdikleri toplumsal odaklı pazarlama uygulamaları tespit edilmiş, bu uygulamalardaki eksik yönler bulunarak çözüm yollarına ilişkin önerilerde bulunulmuştur.ANAHTAR SÖZCÜKLER: Turizm Pazarlaması, Toplumsal Odaklı Pazarlama Felsefesi, Konaklama İşletmeler